Згідно з діючими нормами законодавства (джерело), косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну. Однак, в разі виявлення заводського дефекту, наприклад, зламаної кришки чи несправного розпилювача, ми з радістю вирішимо це питання та обміняємо ваш товар на товар належної якості.

Обмін та повернення: умови

  • Обмін або повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту покупки, якщо товар не був використаний і не був ужитий, а упаковка і комплектація товару зберігається.
  • При поверненні грошових коштів, ми здійснюємо їх на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.
  • Заміна бракованого товару на новий здійснюється після того, як магазин отримає бракований товар, при цьому всю доставку оплачує магазин.
  • Повернення товару належної якості, яке ініціюється покупцем, наприклад, через зміну думки, оплачується за рахунок покупця.

При отриманні замовлення на відділенні "Нової Пошти" або кур'єром, рекомендуємо уважно оглянути покупку на предмет відповідності переліку одержуваної продукції згідно з вашим замовленням, цілісності упаковки та терміна придатності на товар. Будь ласка, зверніть увагу, що ми не несемо відповідальності за зміни в характеристиках, комплектації та елементах дизайну товару, внесені виробником.

Якщо у вас виникли питання або проблеми, будь ласка, зв'яжіться з нами! Наші менеджери допоможуть вам у вирішенні будь-яких питань щодо повернення або обміну товару.